Saturday, August 14, 2010

Teacher is beautiful..:))

hari ni cikgu masuk kls lagi..hehe..aku suka sgt ngaja budak2 form 2..even diorang ni nakal..cakap banyak..payah nk denga kata..tp at least diorang pay attention and buat keje yang aku suruh..ad interaksi 2 hala dan banyak2 hala yang sangat berkesan antara ktrg..

hari ni ad 2 muka baru..thufail ngan adli..yang aku bombangkan si adli tu..rupanya thufail la kepala pengatnya..sakit jiwa melayan budak tu..tp kenapa diorang x macam yang ira cakap eh? atau hafizuddin da inform diorang pasal perangai aku ni..haziq ngan syafiq pon baik2 aje..

arini aku ngaja pasal adjectives..syok je ngaja benda yang leh aku aplikasi dengan sekeliling..present lam kls pon xrsa best camni..biasalah..sape nk bg aku marks kan ngaja hari ni..cikgu sabri bagi duit je...yeaahaaaa...aku adalah student yg bekerjaya..(perasan)..hihihi..

tp dalam bnyk2 yg aku paling suka..hafizuddin ngan adli buat ayat tentang aku...bak kata adli..
"teacher is a tall person..taller than thufail"..hihihi
hafizuddin lak.."teacher is beautiful.."..alah tomey..suka je hati baca ayat tu..even masa present diorang xmo ngaku dia tulis macam tu...ada ka si hafizuddin cakap..
"pak abu is more beautiful than teacher.."pasrah je ku dengar..

tp yang paling bt aku gembira..syafiq da nampak improvement...da tau bt ayat sndr and tau jawab soklan ngan betul tnpa kena paksa2...sukanya hati..next class kita buat kuiz murid2...hehehe..:))

No comments: