Saturday, January 1, 2011

duit mengalir bak air..

lega rasa hati bila semua kelengkapan da dibeli..mungkin da cukup untuk 4 bulan..hari ni g tesco beli barang..mulanya bimbang jgk klu xde orang nk temankan..xbiasa kuar sorang katakan..adah nak temankan tp dia sndr ada keje..malaslah nk susahkan dia. ngan muka xmalunya aku pon message apis mtk dia temankan..nasib baik kami agak rapat so xdela aku segan sangat..alhamdulillah dia yang temankan aku tadi..syukur aku selama ni aku dapat kawan-kawan yang baik..insyaallah ada peluang aku akan balas kebaikan diorang selama ni..



lepas shoping seperti biasalah..aku pon bt kira2 balik..allahuakhbar..da rm650 aku habiskan dalam masa 2 hari ni..sblm ni yang family bagi plus kakak2 bagi pon aku da habiskan rm400..gila babas..aku beli ape??????? bila aku check2 balik..xde pon bnda merepek2 aku beli..sumenya yang aku nak gn..aku beli yang penting bkn yg ikt kehendak..cepat je duit habis sedangkan aku da cuba berjimat..ingatkan aku sorang je camni..rupenya orang len pon sama je..barang2 da xde yang murah..50 hinggit cam 5 ringgit je..adeii la..semoga duit yang ada cukup untuk 15 minggu walau aku tahu mustahil..paling kurang pon xperlu la aku mintak ngan parents tiap2 bulan..biarlah bulan 3 atau 4 nnt je diorang perlu hulur sikit2..ni yang buat aku xsabar nk keje dan ada duit sndri..tapi aku takot..waaaaa...aku takut nak keje..keje=tanggungjawab=dewasa=xleh buat silap.

No comments: