Tuesday, December 28, 2010

mengimbau kenangan




ari ni tinggal berdua ngan bestie aku yg lagi sorang ni..farah. sedih sesangat tapi aku nak gunakan masa yang ada ni sebaik-baiknya..kami buat perkara yang sering kitorang buat dulu-dulu..g klinik penawar amik ubat and g makan..makan berdua tak best pon..sunyi je rasa..pastu aku kembali ke bilik lama aku..jumpa ex-rumet dan tengok-tengok bilik..kali ni pon aku buat benda yang salu aku buat dulu..kongsi makan tengah-tengah malam..sengaja buat camtu..dulu bilik tu la tempat kami ramai-ramai berkumpul utk makan-makan especially bulan puasa..masak ramai-ramai ngan bercerita sambil melepak sampai dinihari..bilik tu still x berubah..rindu eh nak baring-baring kat atas katil yang da jahanam tu..tapi tempat tu da ad pemilik baru sekarang..sedih rasa tinggal ex-rumet sensorang tadi..tapi nak buat cane..phone tengah caj kat tempat lain. senang cerita..sedih betul nak tinggalkan USM ni..banyak betul memori kat sini. esok da nak berangkat ke sekolah..tinggal kat hostel sebagai warden..da nak berpisah lagi ngan kawan-kawan..mengalir lagi air mata...pagi tadi pon da bengkak mata sampai xde kelopak kes menangis malam sebelumnya..aku pasti kembali lagi ke sini nanti..USM dihati..

No comments: