Monday, December 27, 2010

kenangan indah semalam








semalam adalah kenangan..hari ini adalah kenyataan dan esok adalah harapan. semalam merupakan kenangan terindah aku bersama teman-teman tersayang..namun esok adalah kenyataan yang paling sukar untuk di tempuhi..berpisah dengan mereka semua..esok aku menunggu dengan harapan agar kami akan bertemu kembali. 3 tahun perkenalan bukan tempoh yang singkat..bukan sedikit kenangan yang kami ukirkan..namun kenangan itulah yang membuatkan air mataku mengalir laju..esok pagi kami akan berpisah..pedih rasa hati ini..teman yang selama ini bersama-samaku susah dan senang..menemani hari-hariku akan pergi jauh dariku..sungguh aku tak sanggup namun inilah lumrah..kami ditugaskan sebagai guru pelatih di sekolah yang berbeza..walau aku dan dia telah memohon agar di tempatkan disekolah yang sama..namun keputusannya ternyata mengecewakan. seharian aku bersedih..air mata laju menuruni pipi..berada bersamanya sekarang sangat menyeksakan kerana esok aku terpaksa berpisah..masing-masing saling bersedih..ini malam terakhir kami bersama. akan aku hargai masa yang tersisa ini..walau cuma tinggal 5-6 jam..mengalir lagi air mata ini..ALLAH..kuatkan aku.

1 comment:

alFarafisyah said...

ain...jgn sedih2 ye..insyaAllah..pnjang umur, insyaAllah jumpa lagi ngn diorg..kalo x di sini..di syurga-Nya..insyaAllah...=)