Friday, December 31, 2010

air mata ini mengalir laju

ari ni aku balik lagi ke USM..gembira sungguh rasa dapat jumpa lagi ngan kawan-kawan. tapi xsangka la pulak su (ex-rumet) ad hal kat tempat lain..cik rah xdapat balik..masa tu aku betul2 kecewa..sedih sangat. tapi at least su sempat temankan aku g beli barang walau dia sendiri ada hal..aku appreciate sgt2..aku xpenah keluar sendirian. aku takut sebenarnya klu aku terpaksa kuar sendiri. aku pon sempat sarapan ngan dia pagi tadi..tapi bila aku tengok je jam..hari da lewat dan aku tau kitorang da nk bpisah xlama lagi..mood membeli aku hilang..aku ttba rasa sedih..aku harap sangat-sangat dia xjadi pergi sebenarnya. masa dia pergi dan sampai sekarang masa aku tulis post ni..aku still menangis..xtau macam mana aku nak bagitau ape yang aku rasa tp bila tiap2 kali aku ingatkan nani..farah..su..iera ngan ila..mesti aku sebak..mesti aku nangis..diorang ni la yang salu buat aku gelak dulu..yang buat aku gembira sangat duk kat USM ni..bila xde diorang aku rasa macam ada ruang kosong yang sangat luas kat depan aku..aku xtau nak buat pape..bukan aku xpernah kehilangan kawan..aku pernah..aku pernah nangis bila berpisah nan bestfriend masa sekolah sbb dia xdapat masuk matrik..masa farah bestfriend aku kat matrix back stab aku..masa berpisah ngan afna antara kawan baik kat matrik masa aku repeat lps abis belajar..masa zatil tetiba xpedulikan aku dulu..aku penah nangis..tapi bukan macam ni..bukan sampai aku rasa aku xtau nak buat ape tanpa diorang ni..


ni mlm taun baru..semua orang buat azam tahun baru..aku pon ada..aku harap sangat suatu hari nanti kami semua dapat jumpa balik macam dulu..aku harap masa yang berlalu xkan hakiskan persahabatan kami semua..aku betul-betul sayangkan persahabatan aku dengan mereka-mereka ni..walau kami saling berbalas message tapi xsama rasanya..aku salu telefon diorang..bukan aku nak kacau masa diorang tapi aku cuma rindukan diorang je..hanya kenangan la yang aku ada sekarang..tiap kali nak pakai baju kurung cotton biru aku akan igt yang nani penah ironkan baju tu ntuk aku..pakai track suit msti aku igt aku beli ngan su..berkait ngan study mst aku igt rah sangat2..selalu je aku tersasul-sasul panggil diorang masa cakap ngan orang lain..sedihnya hati ni..hati menangis..air mata pon senang je mengalir..


aku harap sangat masa cepat berlalu..aku boleh terima semuanya..aku boleh hidup gembira dan tersenyum tanpa diorang kat sisi..aku boleh tabah dan kuat. klu la diorang tau aku sayangkan diorang semua selepas aku sayang ahli keluarga aku..hilang cinta aku xsedih macam ni..


No comments: