Saturday, August 7, 2010

Buang toksin secara berkesan! Gunalah foot patch..



Aku ni ada masalah jerawat..myb sebab badan aku ni banyak toksin barangkali. So, aku pon beli la kinohimitsu..mahal lah bnda alah ni..tp demi nk buang toksin..ku beli jua..

1st time pakai..memang berkesan la..even aku sayang nk tanggalkan pad tu dari kaki aku..sbb mahal kan..hehehe..tp bila da buang..ayyyooo..manyak gelap itu kaler pad sudah jadi..dr kaler putih..dia bertukar ke kaler hitam..bnyk sngguh toksin lam badan aku ni..

Tp nk beli kinohimitsu secara berterusan adalah mustahil..bnda tu mahal! Member aku pon suggest la kat aku pakai foot patch yang abg dia jual..10 keping baru RM20..kinohimitsu plak..2 keping da RM24.90..berbaloi2 klu aku beli ngan dia..so aku pon beli la..Aku pakai 4 malam berturut-turut..baru la nmpak kelar hitam tu berkurangan..

Foot patch atau koyok kaki yang aku guna ni berasal dari korea. Kandungan bahan-bahan dia ialah:

• Bamboo vinegar

• Wood vinegar

• Chitosan

• Dokudami

• Loquat leaf

• Vitamin c

• Vegetable fiber

• Tourmaline
• Cornstarch

Kebaikkan dia pulak:

• Badan terasa segar dan bertenaga

• Mengurangkan alergik

• Mengurangkan tekanan darah tinggi

• Mengurangkan sakit sendi

• Meningkatkan system imunisasi badan

• Melancarkan perjalanan darah

• Mendapatkan tidur yang lena (yang ni aku sgt pasti)

• Mengurangkan bau kaki

Tp aku terpikir la pagi td..kenapa kaler tu boleh bertukar jadik itam..adakah klu aku tampal koyok itu di dinding atau titis ngan air..kalernya tetap akan bertukar? Sape nk jawab ni?

tapi benda yang lucu nya pasal koyok kaki ni..rumate aku boleh pulak ingt pad tu sebenarnya adalah uncang teh..nasib beliau xtergerak hati nk buat air teh..

No comments: