Tuesday, August 17, 2010

Aku Suka Makan Dan Aku Suka Suruh Orang Makan..

makan adalah rutin aku...mknn mst ada kat depan mata..dan setiap kali aku makan..aku sangat suka ajak rumet dan kawan2 aku makan sama..testimoni nya adalah rumet aku sndr ngan bekas2 rumetku..

tapi kali ni lagi best..sebab aku dapat rumet yang makan bila aku ajak..hehehe..baru syok melantak sbb ad geng..xbermakna rumet sebelum ni xsyok..jangan salah paham..sume i loike..okeh..:))

tp yang buat aku buntu ni..rumet2 aku kadang2 mengelak klu aku ajak makan sebab takut naik berat..aku yang tukang sponser makan ngan yang kuat makan ni...xnaik2 pon berat...adeiiihhh..poning aku mikir..nape la payah sangat aku ni nak berisi..:(

jangan la tanya aku ni xmakan ke ape ke sbb aku kurus..aku makan orang karang..! dah tu..makan punya makan xjugak gemuk2..maybe aku kena makan orang dlu la lkot..aishhhh...perasaan orang kurus yang ditnya kenapa la kurus atau dikatakan kurus sangat adalah bersamaan dengan orang besar gajah yang ditanya.."pehal ko gemok sangat?" atau yang mulut xdak insurans g kata.."besar la ko ni..cam tong dram..tong dram kalah ngan ko.."

cakap aku macam2..aku sengeh je..sbb aku malas nk jawab..klu aku jawab..kompem korang xmo cakap ngan aku dah pasni..nak2 spesis org 'besar' yang suka tnya aku.."bila ko nak gemok"..beware..jangan smpai aku tnya korang balik.."yang ko besar gedabak ni bila nak kurus?"...ahahahahaha....


No comments: