Friday, July 16, 2010

Mintak isi sket..

aku tgk iklan skrg macam2 cara nk kurus..2b model la..jusmate la..london weight management..mcm2 ada lah senang kata..tp xdak pulak ntuk nk suh gemok..

da macam2 cara aku bt nk tambah berat badan aku ni..weight gain dah..maximum weight gainer pon dah..makan banyak cam raksaksa pon yea..tp ape pon xjadi..org kata genetik la..metabolisma tinggi la..pas beranak br gemuk la..mcm2..

latest ni masa g tesco ngan bestie aku ritu..aku pon p la farmasi..beli la enzyme digest..kapsul. nk try yg ni la plak..aku janji kat bestie aku tu..ni kali last aku try bnda2 nk suh gemuk ni..if xjadik jugak kali ni..bia la aku macam ni sampai bila2..huahuahuahua..sayu je aku cakap..yela sape xsedih di cop kurus dan kering..
aku da la tnggi..159cm..berat lak 40 kg je..agak2 la..cam tiang lampu kot..shape pon xdak..

mitak2 la jadi telan bnda alah ni..sape2 yg penah kurus n jadi gemuk tu..sila2 lah gtau petua2 anda..

No comments: