Saturday, July 17, 2010

gangguan semasa tido?

aduyai..aku da la spesis payah giler nk tdo..terbongkang kat katil tu brjam pon blm tentu lena..klu pkul1 tu landing kat katil..kol4 la br tdo..pastu plak aku salu je klu masa syok2 tdo tu..ttba kaki kena rentap atau tarik..seakan2nya la smpai aku akan trjaga nan mengejut..aishhh..nk2 sejak aku da tukar bilik baru kat hostel ni..heran gak aku..nape jadi camni..search punya search kat tenet ngan tnya kat ustaz..upenya aku ni kn gangguan..ish3...dia suh aku pi brubat kat darussyifa bangi tu..mn la hai mmpu aku nk g sana ngan duit arapkan ptptn yg seciput tu..huh!

aku pon cari la alternatif lain di dunia serba moden ni..nasib baik jumpa satu website tu yg cakap cara2 nk elakkan gangguan..cara2 nya sgt mudah di buat oleh sesape aje..

1) baca al-fatihah
2) baca ayatul kursi
3) baca surah al-insyirah

aku pon try la bt..semalam xde la kaki aku kn tarik..mungkin berkat kehendak ngan izin ALLAH SWT ataupun kebetulan..tp aku akan jadikan 3 ayat ni amalan aku setiap kali pas solat..insyaallah..



No comments: