Monday, September 16, 2013

jerawat batu bernanah kian hilang..

alhamdulillah..syukur puji tuhan sekalian alam..

jerawat dan saya x boleh dipisahkan walau dah bermacam2 cara saya buat utk berpisah dengannya..semuanya hanya bersifat sementara..dari pelbagai jenis pencuci muka, collegen, set kecantikan dan sebagainya tapi semua tu hanya bersifat sementara..

saya menghidapi jerawat seawal usia 12 tahun..berterusan dan semakin teruk sehingga sekarang dikala usia 25 tahun. berkahwin dan alhamdulillah, tuhan maha pengasih dan penyayang..walau tiada rupa dan berjerawat, syukur dikurniakan seorang suami yang dikategorikan sebagai menarik..

namun itu menyebabkan saya rasa rendah diri apatah lagi bila berada dalam kalangan saudara-maranya yan rata-rata berkulit cantik dan gebu..di tempat kerja, blh dikatakan hanya saya yang berjerawat..anak murid sering menegur keadaan kulit saya..

saya berusaha makan dan pakai ape sahaja yang dirasakan membantu..namun tiada y membantu. tambahan lagi sy ad resdung yang teruk dan allergik..akhirnya saya memberanikan diri mencuba set resdung shaklee..sbnrnya saya dh lma tahu pasal shaklee ni tp xpernah terlintas utk memcuba disebabkan harga yan dirasakan agak mahal..namun akhirnya saya tekad, biar habis wang asalkan dapat kulit cantik dan sihat..

bayangkan perasaan bila semua orang menegur tentang muka yang berjerawat..walau bibir senyum menjawab tapi hati tetap terasa..susahnya hendak mendapatkan produk shaklee ni..berbulan order dari kawan tapi xdapat..akhirnya inisiatif sendiri menghubungi seorang pengedar dan alhamdulillah berjaya..

alhamdulillah..setelah seminggu makan alfalfa, vit b complex dan vit c..jerawat semakin kecut..tiada lagi jerawat batu dan nanah..sampaikan balik umah mertua, adik ipar tegur jerawat semakin kurang..saya tekad utk teruskan dan menjadi ahli shaklee..kerana mahu seluruh ahli keluarga mencuba dan mendapat kebaikan dari produk ini..

kawan2 dan saudara-mara sudah bertanya utk mendapatkan produk ini..anda bila lagi..

dapatkan set kesihatan optimum
set ibu menyusu
set berpantang dan pembedahan
set kecantikan kulit dan kesuburan
set penyusuan optimum
set penjagaan dalaman wanita/suami
set resdung, alergi, asma, ekzema
set kanak-kanak
set sistem pertahanan badan
set penyusuan extravaganza
set ibu mengandung (trimester1,2,3)
set turunkan berat badan..

hubungi saya di:
fb saya: nurul ain
email: laLing_d11@yahoo.com
phone: 013-9469364
we chat: nurul ain, 013-9469364

No comments: