Tuesday, September 27, 2011

work oh kerja

memandai je aku decide nak keje kan..demam2 ni mula la aku rasa malasa nak masuk keje..kan syok dapat mengular lam bilikku yang nyaman di temani si busuk ku bong...nothing special nothing much..aku g keje untuk buat keje..nothing else..bukan pegi nak bsukaria seperti mereka..yup..betulla aku agak mendiamkan diri bila diorang sebok becakap..bagi aku klu bcakap benda xguna..nak2 bnda tambah dosa..bek aku duk diam2 xyah join..masa diorang dok bertepuk tampar bergurau..aku lagi prefer pegi basuh bekas2 makan anak bos yang bertambun lam sinki..tu lg satu jenis ngek..aku keje kat kedai tu kot..untuk kedai bukan ntk family bos..kemas2 yang diorg sepahkan dan basuh yg diorang makan..tapi xpela..at least aku blh gn sbg excuse aku ntk lari dari duk kat kaunter tu dan merepek bukan2..


aku da boleh tarik nafas lega skrg sbb da xde org brani nk sentuh2 aku..acah2 nk pegang n cium aku..lantak ko la klu trasa ati aku cakap ape..yg penting aku xrasa besalah dan bdosa lagi..skrg diorg da xtegur aku pon..bcakap hal keje je..kadang2 bosan jgk bila xde customer..tp bila pikir2 balik..ok la tu. skrg aku g keje bawak buku..bosan2 aku baca buku..xpon bermesej..mmg 24jam pon aku msg ngan bestie aku..xla bosan sgt..tenkiu bff..kadang2 bila aku stress..dia datang gak jenguk aku kat kedai tu..waw..makin2 la sku syg kat beliau..


time to work..mandi2..iron baju and g keje..arini masuk keje kul 1 tghari..balik mlm..sorang2 aku balik lalu lam gelap..waaaa..aku berani!




No comments: