Friday, September 23, 2011

my upcoming big day and pre-convo

bakal naik stage and hold the scroll in my hand this sunday morning but without any of my family member..yes i'm upset but aku sabar jea..cuba memahami situasi. nasib baik aku stil ada kawan2 rapat aku..they bright up my days but today, they're leaving..aku sgt2 sedih..sedih lagi dari family xdatang..bff aku da nak balik tnggal aku sensorang..klu dia ada ku xkesah pasal ape pon..hidop aku okey je sntiasa..walau somotimes i'd really miss my syg so damn much but when i think about it over again..she'l always b at my side..in my gloomy or happy days but he somehow dissappear ikut suka ati..so aku po da cukup syukur ad bff sbb tu aku syg bff aku..nor hanani ariffin sgt2.

nothing special i guess on my big day.nadiah wil attend on my family behalf..tenkiu nadiah..sudi temankan and tumpangkan ain kat bilik slama ada kat penang ni..kovo belah pagi and aku kn anta jubah ptg tu..mlm da nek bas balik klantan..huhuhu..wihout no one close to me and without any sweet memory to be remember..gila sedih. 

No comments: