Sunday, October 17, 2010

tutup buku lama..bukak buku baru..

appy yang ku sayang2 akhirnya tunjuk belang..tp syukurnya dia buat hal lps sume assignment siap..opss..Dr. Kabs pnya repot xsmpat nk anta..da burn bersama segala macam bnda lain lagi..mula-mulanya aku xde la kesah sgt bila member yg tlg baiki lappy cakap yg dia xleh wat back up..aku pasrah jela masa tu..

tapi bila dapat balik " Si Bongy" ni..ku belek2 dia ngan penuh kasih-sayang cam salu..baru lah ku sedar..eseiment yg ku himpun ngan note2 sume da xde..gambar2 kenangan ku habis xde..sedih sedih dan sedih...mana nak dapat balik gambar2 tu..nasib baik ad uplod kat fesbuk sket...ad la jgk yg tnggal..dalam phone pon ad sket2..

ingin sekali ku coretkan kesedihan hatiku dalam diary seperti biasa...sekali lagi..debummmmm...adehhhhhh..diary ku pon da lesap..segala2 yang jadik..segala kenangan pahit manis..masam masin..semua da hilang..tarikh2 ngan benda2 penting yang aku tulis..abis hilang. kecewa bukan sedikit..betul2 kecewa dan sedih..huhuhu...my memory span will decline and i'll frget what had happen before..klu my diary still ad..mesti aku leh recall balik sume2 tu..

ku da donlod software baru wat ganti diary lama ku..agak la cantik dari sebelum ni..tapi nilai tu yang penting..harap2 ngan diary baru yang cute ni..sume bnda akan datang yang bakal aku tulis..sume pon yang baik2 je..xmau dah ada coretan sedih2 lagi..biar kenangan lama itu mati dengan hilangnya diary lama ku..bak kata orang2..tutup buku lama..bukak buk baru..

diary sekali gus merangkap kalendar baru ku...










No comments: