Sunday, October 17, 2010

MINGGU-MINGGU AKHIR DI USM

da 4 taun rupanya aku kat USM ni..cepat je aser masa berlalu..lg 2 mnggu je kls..pastu da final..even ad lagi satu sem nak kn harung...tp aku da xduk sini..aku bakal bergelar "teacher ain"..bakal menjalani latihan mengajarku kat sekolah..da xde dah aku yang hidup secara suka-suki ni..pasni sumenya nk kena follow rules..aishh..mampukah alu menjadi seorang yang berdisiplin????? takutnyaaa...

hari-hari akhir ku kat USM ni aku manfaat sebaik mungkin..setiap ceruk kat USM ni ku redah..jalan kaki plak tu..hehehe..2 dalam 1..senaman dan jalan2..pasni ku nak redah tiap ceruk penang lak..

snap sambil jalan2 nak g tengok bola ngan iera..hostel ku..walau xjelas sgt..

santai tengok laut..

last2 ni..da rajin g kelas..:))

pandai jejak library tanpa paksaan

mampos kalu warden tau..segala2 ad lam bilik..

aktiviti malam kami..

jalan2 kat muzium..USM pon ada muzium..

celebrate bedey member

nak g tengok magika sebenarnya..tp tlepas bas..jalan2 jela dalam kampus..










No comments: