Wednesday, October 27, 2010

da berakhir...

sedar tak sedar..da 17 tahun aku memikul title student..hari ni hari last aku ke kelas..rutin harian yang sangat2 aku xsuka..tyang paling malas untuk dilaksanakan..tp hari ni..semua tu berubah..aku sedar aku akan melangkah ke fasa yang lagi sukar dalam hidop..fasa yang memerlukan komitmen yang lagi tinggi. aku harus bertanggungjawab terhadap diri sendiri dan orang lain..terhadap anak-anak murid ku nanti..mampukah aku?

aku pon realize yang aku belom ready lagi nk lepas title yang da berbelas tahun aku sandang ni..mitak2 la aku masih ad peluang ntk smbung study..alang2 da berbelas tahun aku study..xsaah rasanya klu aku bertahan 5 tahun lagi..ntk habiskan pengajian aku..betul2 habis..tp bagi aku..pembelajaran xpernah terhenti.. 

i wish i can upload some pictures of my school days here, but then all were gone..aishh..kenapa la hari tu lappy aku rosak tanpa boleh di back up sdikit pon barang2 yang ada..rugi betul.



No comments: