Wednesday, October 27, 2010

CHRISTIAN SUGIONO (MAMAT SWEET YANG KU MINAT)

 aku memang minat mamat nih..dlu xdela minat sangat pon..ni sume gara2 aku baca novel 'Everything and The Moon'..aish..novel tu sungguh membuat aku terpikir akan wujudnya si Robert Kemble tu di alam nyata..


cerita lakonan dia ni lak..ada la sket2 menunjukkan beliau memiliki ciri-ciri si Rbert Kemble itu..jadi bertmbah-tambah la aku suka dia..mula la muka hensem ini terpapar kat skrin phone ngan lappy ku..ehehehehe..

alangkah bagusnya kalau aku betul2 jumpa ngan sumone yang boleh protect aku dari semua orang even family dia sendiri..yang boleh jaga aku lebih dari dia jaga nyawanya..yang mengagumi aku lebih dari seindah-indah ciptaan yang ada..yang menerima aku seadanya dan menyayangi dan mencintai aku setulus-tulus hati..yang xmungkin akan berpaling walau sejuta yang lagi bagus dari aku menantinya...a man that never forget a detail about me..aishhh..wujudkah?











1 comment:

Anonymous said...

Tian.....so good looking