Monday, December 19, 2011

aku terleka dengan indahnya hidup..aku lupa prinsip2 aku selama ni..namun lepas semua yang terjadi..tamparan yang hebat ni dah buka mata aku tentang betapa jauhnya aku tersasar..aku pernah berbuat silap namun aku yakin masa masih ada untuk  aku berubah..masih ada peluang untuk aku baiki segala-galanya..walau xsemua mampu aku ubah..tapi pasti diri sendiri aku mampu..berubah kearah yang benar..ke jalan yang diredhaiNYA..aku mencari cinta dalam redhaNYA tanpa aku sedar aku telah mencemari cinta itu dengan dunia..aku mencari yang baik sedangkan aku bukan yang baik..patutlah yang baik itu tidak kunjung tiba dan yang ada  juga hilang sirna..




cinta yang hilang xmampu aku raih..jauh untuk digilap biar lembali bersinar..namun aku hanya mampu menggilap kembali hati aku..mengikis segala debu yang melekat..biar kembali pada asalnya..aku tenang suatu ketika dulu walau tanpa cinta..kerana aku tidak terlalu mengejar apa yang aku kejar sekarang..makin dikejar makin jauh..biarlah aku melepaskannya pergi..andai kembali..syukurlah..


pada dia yang aku sayang..aku doakan yang terbaik ntk dirinya..semoga masih ada jalan ntk kita bsama walau bukan seperti dulu..

No comments: