Saturday, September 4, 2010

MUKA AKU MAKIN TERUK KE MAKIN OK?

ape nak jadi ngan muka aku ni...? da 3 orang doktor aku jumpa..da abis ubat aku makan...siap sapu lagi ubat yang dibagi..haram xjadi pape..malah makin bertambah luas kawasan yang 'rosak' tu..family aku da bebel2 dah..esok angah janji nak bawak g hospital..jumpa pakar kulit..buat test..ubat yg doktor sblelum ni bagi maybe x seswai ngan aku kot sbb aku ni jenis snsitip sket..adik aku yang baru balik semalam sakan gelakkan aku..tu belum balik yang lg sorang...klu x..mau nya kn kow2 aku ngan adik2 aku ni...asal malam je demam...siang ari gatal2...adeeeihhhh..dugaan ape la yang ALLAH bagi kat aku bulan2 puasa ni? orang kata penyakit penghapus dosa..betul ke? huhhuhu....

penat dah aku search pasal masalah muka aku ni..jumpa la sket2 orang yang senaseb ngan aku..tp masalahnya..diorang pon xtau cane nak buat..even p jumpa doktor pon xbaik2 jugak..da la xsampai seminggu dah nak raya....tolong aku....................

aku g jumpa pakar kulit aritu..dia suh aku guna bnda alah ni..Trietinon... pehal makin teruk? aku pon search la pasal ubat tu..upenya benda alah tu barang terlarang..bodo ke ape doktor tu suh aku pakai benda bahaya...patutla muka aku makin teruk....@#$%^^&*** punya doktor...marah sungguh aku..

Trietinon — Kulit menggelupas, kering, sensitif pada cahaya matahari dan banyak jeragat.

tu fakta yang aku jumpa pasal benda ni...dia sama bahaya dengan hidrokuinon.

mata aku pulak gatal2 dan bengkak yang belah kiri...aku takut kalau2 kena jangkitan kat mata aku ni...lambatnya esok..aku nak jumpa doktor...



No comments: